Refusion og udbetaling

I forbindelse med (noget) udvalgsarbejde i TEKNIQ Arbejdsgiverne kan du få refusion for transportudgifter og udbetalt diæter. Herunder finder du de blanketter, du skal bruge til hhv. de løbende refusionsanmodninger og til dine personlige oplysninger til brug for selve udbetalingerne.

Husk altid at downlowde refusionanmodningen hver gang du skal indsende, da anmodningen og satser kan have ændret sig:

Vær opmærksom på, at du kun skal udfylde udbetalingsblanketten, hvis det er første gang, du skal have refusion, eller hvis dine oplysninger har ændret sig.


Hjælp til refusionsanmodningen?

For at sikre, at du kan udfylde refusionanmodningen korrekt skal du huske at have seneste version af PDF-læseren Adobe Acrobat Reader. Du kan download den gratis her:

For at sende refusionsanmodningen via knappen 'Send anmodning vedhæftet e-mail...' skal du have en e-mail klient installeret lokalt på din PC. Bruger du webmail, skal du vedhæfte refusionsanmodningen manuelt sammen med eventuelle bilag.

Oplever du tekniske problemer, er du velkommen til at kontakte Webredatør Tine Lund på tlu@arbejdsgiverne.dk eller 6317 3363

For spørgsmål vedrørende udfyldelse kontakt regnskabschef Judy Lind på tlf. 6317 3375.

Kontakt

Arbejdsgiverne
TEKNIQ Arbejdsgiverne
Telefon: 4343 6000