Eksporttjek

For mange virksomheder, er det en stor mundfuld at komme godt i gang med eksport. Det kræver tid og penge på den ene side, men de rette ressourcer og kompetencer skal også være til stede i virksomheden, før man kan forvente succes. Arbejdsgiverne hjælper dig gerne med at komme godt i gang. 

Gratis Eksporttjek

Arbejdsgiverne tilbyder at lave et gratis Eksporttjek af din virksomhed. Et Eksporttjek er en vurdering af ressourcer og kompetencer i virksomheden i forhold til om der er behov for justeringer, inden virksomheden kaster sig i gang med eksportarbejdet.

Eksporttjekket vil vise om der er behov for justeringer af de eksisterende forhold, så man er sikker på, at det ikke er interne forhold i virksomheden, der forhindrer succes på  nye markeder.

Vi ved, hvem du skal tale med

Vi hjælper dig også gerne i det videre forløb, når du skal ud på konkrete markeder. Det kunne fx være i forhold til at søge kunder på et konkret marked, eller måske at finde en samarbejdspartner til at varetage salget.

Vi har et kæmpe netværk og en god viden om eksport og markeder, så hvis vi ikke selv lige kender svaret - så kender vi nogen andre, der gør. 

Kontakt Lise Daldorph på Lda@arbejdsgiverne eller 6317 3368, hvis du vil vide mere.

Eksport-guide

Vi har lavet en lille guide om opstart af eksport for små og mellemstore virksomheder. Hent den her:

Kontakt

Afdelingsleder, eksport og internationalisering
Lise Daldorph
Telefon: 6617 3333
Direkte: 6317 3368 
Lda@arbejdsgiverne.dk